Mijn diensten
Employer branding stopt niet na het recruitmentproces. Maar het werkgeversmerk moet iedere dag zichtbaar zijn. In alle processen en de hele employee journey. Zo trek je niet alleen de beste mensen aan, maar neemt ook het personeelsverloop en verzuim af.
Het imago van de werkgever is namelijk net zo belangrijk voor huidige medewerkers als voor nieuwe talenten. Het is een ongoing proces.
Wanneer je merkidentiteit op orde is vormt dat een goede basis voor de rest van je arbeidsmarktcommunicatie. Je weet precies welke boodschap je moet overbrengen met social posts, vacatureteksten, online campagnes en andere uitingen. Hiermee bespaar je niet alleen tijd, maar creëer je ook eenduidigheid in je communicatie.


MERKIDENTITEIT
Weten wat je uniek maakt en waar je voor staat is van grote waarde! Een duidelijke positionering die relevant, geloofwaardig en authentiek is, is de basis van je organisatiemerk. Met een helder model geven we invulling aan de mentale en visuele merkidentiteit.

INTERNAL BRANDING
Wanneer de identiteit en positionering staat, volgt het consistent en consequent uitdragen van de positionering in de interne organisatie (medewerkers en systemen) het merk wordt als ware het kompas voor je organisatie, in gedrag, beleid, strategie en communicatie.
Samen geven we betekenis aan het merk en wordt het gefaseerd verankerd in je organisatie.

EMPLOYER BRANDING
De vertaalslag van de merkpositionering naar onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie, wervingscampagnes, onboarding en employer value proposition. Aandacht voor de hele employer journey voor een optimale experience.
Heb ik je interesse gewekt?
Laten we eens in gesprek gaan over dit onderwerp.
